دلیل تفاوت کارمزد پیامک بانک‌ها

هزینه کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است و این بستگی به هزینه و نرخ پیام رسان‌ها دارد که بانک‌ها با آن‌ها در ارتباط هستند.

به گزارش صدای بورس،دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در خصوص چرایی تفاوت میزان مبلغ کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها نکاتی را ارائه کرد.

محمدرضا جمشیدی به گفت: هیچ مبلغ مصوب و به عدد گفته شده‌ای برای کارمزد پیامک بانک‌ها وجود ندارد. بر اساس آخرین مصوبه بانک مرکزی بانک‌ها می‌توانند حداکثر برابر با قیمت تمام شده کارمزد پیامک از مشتریان خود دریافت کنند.

او در ادامه اظهار کرد: بر این اساس هزینه کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است. این بستگی به هزینه و نرخ پیام رسان‌ها دارد که بانک‌ها با آن‌ها در ارتباط هستند.

جمشیدی همچنین بیان کرد: بعضا شاهد هستیم که برخی دائم در حال تراکنش هستند. این پیامک‌ها را دریافت می‌کنند، اما برخی هم تعداد تراکنش کمی دارند. در نهایت بر اساس موارد مطرح شده است که میزان کارمزد پیامک بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 489891

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چرا حساب طلافروش‌ها مسدود شد؟

    چرا حساب طلافروش‌ها مسدود شد؟

    طی دو هفته گذشته حساب ۴۰۰ نفر از فعالان صنف طلا در تهران و سایر شهرها مسدود شده است. این اقدام توسط بانک مرکزی و بدون اطلاع قبلی رخ داده و حتی منجر به درگیری فیزیکی میان برخی از فعالان صنفی شده است. نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، دلایل مسدودشدن حساب طلافروش‌ها را عنوان و بررسی کرده است.

  • ارسال پیامک سازمان امور مالیاتی برای این افراد

    ارسال پیامک سازمان امور مالیاتی برای این افراد

    ارسال پیامک برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی ۱۸ میلیارد تومان عبور کرده باشد، برقرار می‌شود. این خبری است که به تازگی رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است.

  • مدیریت ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی توسط نظام بانکی

    مدیریت ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی توسط نظام بانکی

    رییس کل بانک مرکزی گفت: نظام بانکی ۲۰۰میلیارد دلار تجارت خارجی کشور را در دنیا کنترل می‌کند و در مذاکره با برخی کشورهای دنیا هم دیده می‌شود که نظام بانکی در ابعاد مختلف ظرفیت بالایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =